Schowek0
Twój schowek jest pusty
Koszyk0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Zasady wysyłki

Jak oceniasz naszą stronę ? Czy coś byś poprawił ?


  • Ilość produktów: 6606
  • Ilość kategorii: 259
  • Ilość nowości: 34
  • Aktualnie klientów na stronie: 5
  • Sklep odwiedziło: 258305 klientów
  • Sklep działa od: 19-03-2018
  • PayU
  • BLIK

Zasady wysyłki

W naszym sklepie o adresie Zwierzomarket.pl wszystkie przesyłki realizowane, są za pośrednictwem firm kurierskich obsługujących daną hurtownię, z której oferty zamówił produkt nasz klient  i  za pośrednictwem usługi paczkomaty InPost.

Nasz sklep działa na zasadzie dropshippingu, dlatego nadawcą wszystkich przesyłek w naszym sklepie są współpracujące z nami hurtownie dropshippingowe Zoohurt, Hurtowniakarm.pl, Happet, Recovet.

W zależności w ofercie, której hurtowni znajduje się zamówiony przez naszego klienta produkt.


Standardowy czas w jakim realizowane są zamówienia w naszym sklepie to 1 dzień roboczy od momentu złożenia zamówienia lub zaksięgowania wpłaty w systemie PayU.pl, bądź na naszym koncie bankowym.

W przypadku dużej ilości zamówień, realizacja i wysyłka zamówienia może się wydłużyć do 2 dni roboczych.

Standardowy czas w jakim kurier doręcza przesyłki, to zazwyczaj następny dzień roboczy po nadaniu przesyłki, a w przypadku mniejszych miejscowości, czas doręczenia, to maksymalnie 2 dni robocze od momentu nadania przesyłki.

 

Czas doręczenia przesyłki nadanej za pośrednictwem paczkomatów InPost wynosi od 1 do 2 dni roboczych po nadaniu paczki.


Formy dostawy i koszty wysyłki obowiązujące w naszym sklepie:












Kurier:

 

- za zamówienia złożone w naszym sklepie  - przesyłka przedpłacona:  19,00  zł waga jednej przesyłki nie może przekroczyć 30kg

Istnieje również możliwość wysyłki paczek za pobraniem w takim przypadku po zaznaczeniu opcji opłaty i wysyłki za pobraniem do ceny wysyłki automatycznie doliczana jest kwota opłaty za przesyłkę kurierską pobraniową, która wynosi dodatkowo: + 3.00 zł do ceny standardowej przesyłki.

Zamówienia powyżej 350,00 zł są wysyłane na nasz koszt na terenie Polski. Do wartości zamówienia nie są wliczane produkty w promocji.




Paczkomaty InPost:

 

- za zamówienia złożone w naszym sklepie - przesyłka przedpłacona: 14,00 zł waga jednej przesyłki nie może przekroczyć 25kg


Istnieje również możliwość wysyłki paczek za pobraniem w takim przypadku po zaznaczeniu opcji opłaty i wysyłki za pobraniem do ceny wysyłki automatycznie doliczana jest kwota opłaty za przesyłkę paczkomatową pobraniową, która wynosi dodatkowo: + 3.00 zł do ceny standardowej przesyłki.

Zamówienia powyżej 350,00 zł są wysyłane na nasz koszt na terenie Polski. Do wartości zamówienia nie są wliczane produkty w promocji.


Prosimy pamiętać, że niektóre z produktów zamawianych przez państwa w naszym sklepie, mogą gabarytowo przekraczać wymogi wymiarowe paczki i ze względu na swoje wymiary, nie będą mogły zostać wysłane przez system paczkomatów. W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z nami.

Paczka czeka na odbiór w paczkomacie do 48 godzin (wliczając weekendy i dni świąteczne), następnie zostaje z niego wyjęta i przetransportowana do oddziału InPost w mieście docelowym, gdzie czeka na odbiór kolejne 3 dni robocze, a po upływie tego terminu zwracana jest do nadawcy.

Należy pamiętać, że waga pojedynczej paczki zamawianej u nas w sklepie nie może przekroczyć 30 kg w przypadku wysyłki kurierem i 25 kg w przypadku wysyłki poprzez paczkomaty InPost. W przypadku przekroczenia tej wagi przez artykuły w zamówieniu następuje automatyczne doliczenie opłaty za kolejną paczkę. Każda kolejna paczka płatna jest dodatkowo wg. powyższego cennika.

Jeśli przy odbiorze paczki od kuriera zauważysz, że paczka jest zgnieciona lub ma wyraźne uszkodzenia kartonu, zaleca się sprawdzenie zawartości paczki w obecności kuriera. Jeśli jakikolwiek z produktów uległ uszkodzeniu, kurier na miejscu sporządza odpowiedni protokół. Jest to podstawowy warunek przy składaniu ewentualnej reklamacji.

Ta sama procedura obowiązuje przy odbiorze przesyłki z paczkomatu. Jeśli widzisz, że Twoja przesyłka paczkomatowa jest uszkodzona, zgłoś to jeszcze przy Paczkomacie (maszyna przed zakończeniem odbioru zapyta Cię, czy z przesyłką jest wszystko w porządku). Jeśli nie sporządzisz protokołu szkody w momencie odbioru przesyłki, wciąż masz 7 dni na sporządzenie protokołu w najbliższym oddziale InPost.


W trosce o satysfakcję zarówno ze sprzedawanych w naszym sklepie produktów, jak i zarówno sposobie i terminie ich dostawy obsługa naszego sklepu wprowadziła system informowania o każdym przypadku uszkodzenia przesyłki w transporcie jak i stwierdzonym braku towaru w paczce. W takim przypadku należy niezwłocznie nas powiadomić za pośrednictwem formularza kontaktowego lub telefonicznie dzwoniąc pod numer telefonu: 503 762 355.


Przejdź do strony głównej
Zasady wysyłki
Formy płatności
Copyright © 2019-2024 Zwierzomarket.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
USTAWIENIA PLIKÓW COOKIES
W celu ulepszenia zawartości naszej strony internetowej oraz dostosowania jej do Państwa osobistych preferencji, wykorzystujemy pliki cookies przechowywane na Państwa urządzeniach. Kontrolę nad plikami cookies można uzyskać poprzez ustawienia przeglądarki internetowej.
Są zawsze włączone, ponieważ umożliwiają podstawowe działanie strony. Są to między innymi pliki cookie pozwalające pamiętać użytkownika w ciągu jednej sesji lub, zależnie od wybranych opcji, z sesji na sesję. Ich zadaniem jest umożliwienie działania koszyka i procesu realizacji zamówienia, a także pomoc w rozwiązywaniu problemów z zabezpieczeniami i w przestrzeganiu przepisów.
Pliki cookie funkcjonalne pomagają nam poprawiać efektywność prowadzonych działań marketingowych oraz dostosowywać je do Twoich potrzeb i preferencji np. poprzez zapamiętanie wszelkich wyborów dokonywanych na stronach.
Pliki analityczne cookie pomagają właścicielowi sklepu zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzi w interakcję ze sklepem, poprzez anonimowe zbieranie i raportowanie informacji. Ten rodzaj cookies pozwala nam mierzyć ilość wizyt i zbierać informacje o źródłach ruchu, dzięki czemu możemy poprawić działanie naszej strony.
Pliki cookie reklamowe służą do promowania niektórych usług, artykułów lub wydarzeń. W tym celu możemy wykorzystywać reklamy, które wyświetlają się w innych serwisach internetowych. Celem jest aby wiadomości reklamowe były bardziej trafne oraz dostosowane do Twoich preferencji. Cookies zapobiegają też ponownemu pojawianiu się tych samych reklam. Reklamy te służą wyłącznie do informowania o prowadzonych działaniach naszego sklepu internetowego.
ZATWIERDZAM
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
USTAWIENIA
ZAAKCEPTUJ TYLKO NIEZBĘDNE
ZGADZAM SIĘ