W naszym sklepie o adresie
Zwierzomarket.pl wszystkie przesyłki realizowane, są za pośrednictwem
firm kurierskich obsługujących daną hurtownię, z której oferty zamówił produkt nasz klient i
za pośrednictwem usługi paczkomaty
InPost.
Nasz sklep działa na zasadzie dropshippingu, dlatego nadawcą wszystkich przesyłek w naszym sklepie są współpracujące z nami hurtownie dropshippingowe
Zoohurt, Hurtowniakarm.pl, Happet, Recovet. W zależności w ofercie, której hurtowni znajduje się zamówiony przez naszego klienta produkt.
Standardowy czas w jakim realizowane są zamówienia w naszym sklepie to
1 dzień roboczy od momentu złożenia zamówienia lub zaksięgowania wpłaty w systemie
PayU.pl, bądź na naszym koncie bankowym.
W przypadku dużej ilości zamówień, realizacja i wysyłka zamówienia może się wydłużyć do
2 dni roboczych.
Standardowy czas w jakim
kurier doręcza przesyłki, to zazwyczaj
następny dzień roboczy po nadaniu przesyłki, a w przypadku mniejszych miejscowości, czas doręczenia, to maksymalnie
2 dni robocze od momentu nadania przesyłki.
Czas doręczenia przesyłki nadanej za pośrednictwem paczkomatów
InPost wynosi
od 1 do 2 dni roboczych po nadaniu paczki.
Formy dostawy i koszty wysyłki obowiązujące w naszym sklepie:

Kurier:
- za zamówienia złożone w naszym sklepie
-
przesyłka przedpłacona: 19,00 zł waga jednej przesyłki nie może przekroczyć 30kg Istnieje również możliwość wysyłki paczek za pobraniem w takim przypadku po zaznaczeniu opcji opłaty i wysyłki za pobraniem do ceny wysyłki automatycznie doliczana jest kwota opłaty za przesyłkę kurierską pobraniową, która wynosi dodatkowo:
+ 3.00 zł do ceny standardowej przesyłki.
Zamówienia powyżej
350,00 zł są wysyłane na nasz koszt na terenie Polski. Do wartości zamówienia nie są wliczane produkty w promocji.

Paczkomaty InPost:
- za zamówienia złożone w naszym sklepie -
przesyłka przedpłacona: 14,00 zł waga jednej przesyłki nie może przekroczyć 25kg
Istnieje również możliwość wysyłki paczek za pobraniem w takim przypadku po zaznaczeniu opcji opłaty i wysyłki za pobraniem do ceny wysyłki automatycznie doliczana jest kwota opłaty za przesyłkę paczkomatową pobraniową, która wynosi dodatkowo: + 3.00 zł do ceny standardowej przesyłki.
Zamówienia powyżej 350,00 zł są wysyłane na nasz koszt na terenie Polski. Do wartości zamówienia nie są wliczane produkty w promocji.
Prosimy pamiętać, że niektóre z produktów zamawianych przez państwa w naszym sklepie, mogą gabarytowo przekraczać wymogi wymiarowe paczki i ze względu na swoje wymiary, nie będą mogły zostać wysłane przez system paczkomatów. W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o
kontakt z nami.
Paczka czeka na odbiór w paczkomacie do 48 godzin (wliczając weekendy i dni świąteczne), następnie zostaje z niego wyjęta i przetransportowana do oddziału
InPost w mieście docelowym, gdzie czeka na odbiór kolejne 3 dni robocze, a po upływie tego terminu zwracana jest do nadawcy.
Należy pamiętać, że waga pojedynczej paczki zamawianej u nas w sklepie nie może przekroczyć
30 kg w przypadku wysyłki
kurierem i
25 kg w przypadku wysyłki poprzez
paczkomaty InPost. W przypadku przekroczenia tej wagi przez artykuły w zamówieniu następuje automatyczne doliczenie opłaty za kolejną paczkę. Każda kolejna paczka płatna jest dodatkowo
wg. powyższego cennika.
Jeśli przy odbiorze paczki od
kuriera zauważysz, że paczka jest zgnieciona lub ma wyraźne uszkodzenia kartonu, zaleca się sprawdzenie zawartości paczki w obecności kuriera. Jeśli jakikolwiek z produktów uległ uszkodzeniu, kurier na miejscu sporządza odpowiedni protokół. Jest to podstawowy warunek przy składaniu ewentualnej reklamacji.
Ta sama procedura obowiązuje przy odbiorze przesyłki z
paczkomatu. Jeśli widzisz, że Twoja przesyłka paczkomatowa jest uszkodzona, zgłoś to jeszcze przy Paczkomacie (maszyna przed zakończeniem odbioru zapyta Cię, czy z przesyłką jest wszystko w porządku). Jeśli nie sporządzisz protokołu szkody w momencie odbioru przesyłki, wciąż masz 7 dni na sporządzenie protokołu w najbliższym oddziale
InPost.
W trosce o satysfakcję zarówno ze sprzedawanych w naszym sklepie produktów, jak i zarówno sposobie i terminie ich dostawy obsługa naszego sklepu wprowadziła system informowania o każdym przypadku uszkodzenia przesyłki w transporcie jak i stwierdzonym braku towaru w paczce. W takim przypadku należy niezwłocznie nas powiadomić za pośrednictwem formularza kontaktowego lub telefonicznie dzwoniąc pod numer telefonu: 503 762 355.