wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna1 » Zasady wysyłki
Ankieta

Jak oceniasz naszą stronę ? Czy coś byś poprawił ?

  • Bardzo fajna, super podoba mi się
  • Taka sobie liczyłem na coś lepszego
  • Kiepska nie warta uwagi

Kontakt
  • Zwierzomarket.pl - Pysznie i zdrowo

    NIP: 953-140-70-93
  • E-mail:sklep@zwierzomarket.pl
  • Telefon511-555-308
  • Godziny działania sklepuPon.-pt.: 9.00-18.00, sob.: 10.00-15.00
Systemy płatności
  • PayU

Zasady wysyłki

W naszym sklepie o adresie Zwierzomarket.pl wszystkie przesyłki realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost lub za pośrednictwem usługi paczkomaty InPost.

Standardowy czas w jakim realizowane są zamówienia w naszym sklepie to 1 dzień roboczy od momentu złożenia zamówienia lub zaksięgowania wpłaty w systemie PayU.pl, bądź na naszym koncie bankowym.

W przypadku dużej ilości zamówień, realizacja i wysyłka zamówienia może się wydłużyć do 2 dni roboczych.

Standardowy czas w jakim kurier InPost doręcza przesyłki, to zazwyczaj następny dzień roboczy po nadaniu przesyłki, a w przypadku mniejszych miejscowości, czas doręczenia, to maksymalnie 2 dni robocze od momentu nadania przesyłki.

 

Czas doręczenia przesyłki nadanej za pośrednictwem paczkomatów InPost wynosi od 1 do 2 dni roboczych po nadaniu paczki.


Formy dostawy i koszty wysyłki obowiązujące w naszym sklepie:












Kurier InPost:

 

- za zamówienia złożone w naszym sklepie do kwoty łącznej wynoszącej do 250,00 zł - przesyłka przedpłacona:  15.00 zł waga jednej przesyłki nie może przekroczyć 30kg

- za zamówienia złożone w naszym sklepie do kwoty łącznej wynoszącej powyżej 250,00 zł - przesyłka przedpłacona: - za przesyłkę nie płacisz nic, koszty wysyłki ponosi właściciel sklepu Zwierzomarket.pl firma Pixello Wiesława Kłos

Istnieje również możliwość wysyłki paczek za pobraniem w takim przypadku po zaznaczeniu opcji opłaty i wysyłki za pobraniem do ceny wysyłki automatycznie doliczana jest kwota opłaty za przesyłkę kurierską pobraniową, która wynosi dodatkowo: + 3.00 zł do ceny standardowej przesyłki.





Paczkomaty InPost:

 

- za zamówienia złożone w naszym sklepie do kwoty łącznej wynoszącej do 250,00 zł - przesyłka przedpłacona: 11.20 zł waga jednej przesyłki nie może przekroczyć 25kg


- za zamówienia złożone w naszym sklepie do kwoty łącznej wynoszącej powyżej 250,00 zł - przesyłka przedpłacona: - za przesyłkę nie płacisz nic, koszty wysyłki ponosi właściciel sklepu Zwierzomarket.pl firma Pixello Wiesława Kłos


Prosimy pamiętać, że niektóre z produktów zamawianych przez państwa w naszym sklepie, mogą gabarytowo przekraczać wymogi wymiarowe paczki i ze względu na swoje wymiary, nie będą mogły zostać wysłane przez system paczkomatów. W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z nami.

Paczka czeka na odbiór w paczkomacie do 48 godzin (wliczając weekendy i dni świąteczne), następnie zostaje z niego wyjęta i przetransportowana do oddziału InPost w mieście docelowym, gdzie czeka na odbiór kolejne 3 dni robocze, a po upływie tego terminu zwracana jest do nadawcy.

Należy pamiętać, że waga pojedynczej paczki zamawianej u nas w sklepie nie może przekroczyć 30 kg w przypadku wysyłki kurierem InPost i 25 kg w przypadku wysyłki poprzez paczkomaty InPost. W przypadku przekroczenia tej wagi przez artykuły w zamówieniu następuje automatyczne doliczenie opłaty za kolejną paczkę. Każda kolejna paczka płatna jest dodatkowo wg. powyższego cennika.

Jeśli przy odbiorze paczki od kuriera zauważysz, że paczka jest zgnieciona lub ma wyraźne uszkodzenia kartonu, zaleca się sprawdzenie zawartości paczki w obecności kuriera. Jeśli jakikolwiek z produktów uległ uszkodzeniu, kurier na miejscu sporządza odpowiedni protokół. Jest to podstawowy warunek przy składaniu ewentualnej reklamacji.

Ta sama procedura obowiązuje przy odbiorze przesyłki z paczkomatu. Jeśli widzisz, że Twoja przesyłka paczkomatowa jest uszkodzona, zgłoś to jeszcze przy Paczkomacie (maszyna przed zakończeniem odbioru zapyta Cię, czy z przesyłką jest wszystko w porządku). Jeśli nie sporządzisz protokołu szkody w momencie odbioru przesyłki, wciąż masz 7 dni na sporządzenie protokołu w najbliższym oddziale InPost.


W trosce o satysfakcję zarówno ze sprzedawanych w naszym sklepie produktów, jak i zarówno sposobie i terminie ich dostawy obsługa naszego sklepu wprowadziła system informowania o każdym przypadku uszkodzenia przesyłki w transporcie jak i stwierdzonym braku towaru w paczce. W takim przypadku należy niezwłocznie nas powiadomić za pośrednictwem formularza kontaktowego lub telefonicznie dzwoniąc pod numer telefonu: 511 555 308.


Przejdź do strony głównej

Producenci

  • Adbi
  • Alpha Spirit
  • Balto
  • Dolina noteci
  • Herbal Pets
  • Oasy
  • Smaczaki
  • Vector-food
  • Versele-Laga
  • Wiejska zagroda
Copyright © 2019 Zwierzomarket.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone. Oprogramowanie sklepu shopGold.pl